سرمايه گذاري در فعاليت هاي بازاريابي، نه تنها باعث افزايش ارزش نام تجاري يک بنگاه مي شود، بلکه کاهش ريسک سرمايه گذاري براي آن بنگاه را نيز در پي دارد (کنستانتينيدس، 2012). البته اين روابط در سطوح مختلف سرمايه گذاري در بازاريابي يکسان نيست و لذا وجود رابطه غيرخطي دور از ذهن نيست. در همين راستا، در مطالعه حاضر تلاش شده است تا با استفاده از داده هاي شرکت هاي گروه قندو شکر بورس اوراق بهادار تهران و با استفاده از مدل آميخته بازاريابي 4p طي دوره زماني 1380 تا 1394 و مدل داده هاي ترکيبي، به بررسي رابطه آميخته بازاريابي و عملکرد اقتصادي پرداخته شود. نتايج بررسي ها نشان داد که ارتباط غيرخطي يوشکل وارون ( C) بين آميخته بازاريابي و عملکرداقتصادي شرکت هاي مذکور برقرار است
ارتباط آميخته بازاريابي با عملکرد اقتصادي شرکت هاي گروه قندوشکر در بورس اوراق بهادار تهران

۱۷
فروردین