درواقع دیجیتال مارکتر شخصیه که تلاش میکنه با ابزار دیجیتال (مثل اینترنت و شبکههای اجتماعی) فروش شرکت رو افزایش بده. تبلیغات یکی از ابزارهاییه که دیجیتال مارکتر میتونه ازش استفاده کنه. ابزارهای دیگهای هم هستن مثل بازاریابی محتوایی یا ایمیل مارکتینگ که کارشناس میتونه بسته به نیاز شرکت ازشون استفاده کنه.
شما باید ابتدا با نحوهٔ تدوین استراتژی بازاریابی آشنا شین و بعد از اون، سئو رو یاد بگیرین. در ادامه، باید با نحوهٔ کار با ابزارها برای سنجش عملکردتون آشنا شین. از اون گذشته، باید با اجرا و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی، مدیریت بودجهٔ تبلیغاتی و نحوهٔ استفاده از گوگل ادز آشنا باشین.
در کنار این موارد، باید پرفورمنس و مارکتینگ آتومیشن، بازاریابی شبکههای اجتماعی و بازاریابی محتوایی رو هم یاد بگیرین. پیشنهاد میکنیم که تو یکی از دورههای پروژهمحور مثل دورهٔ دیجیتال مارکتینگ نووا شرکت کنید و پس از کسب اطلاعات و مهارت کافی، میتونین تو زمینهٔ دیجیتال مارکتینگ یا یکی از شاخههای اون فعالیت کنین.