بازاریابی و فروش

وبینار طراحی برنامه بازاریابی

توضیحات وبینار

در تحقیقی که در یکی از سایتهای ایرانی با موضوع اینکه چرا کسب و کارهای ایرانی با کاهش فروش مواجهند، انجام شد، مشخص شد که مهمترین دلیل آن نداشتن برنامه مناسب بازاریابی است.

در این وبینار تهیه اندازه بازار محصولات و خدمات، ممیزی بازاریابی، تعریف ماموریت و چشم اندازها و ارزش ها و مطالبی که در سرفصل های وبینار نوشته شده اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مطالب گفته شده در این وبینار بروز بوده و تحولات برنامه بازاریابی تا سال 1410 را نشان خواهد داد .

مخاطبان وبینار:

  • مدیران و صاحبان کسب و کارها و کارآفرین‌ها
  • مدیران و صاحبان استارتاپ‌ها
  • دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی

 

برای دریافت زمانبندی وبینارهای آموزشی ، دکتر خدایار عبدالهی را در کلاب هاوس فالوو کنید .

سرفصل‌های وبینار
  • تهیه اندازه بازار محصولات و خدمات
  • ممیزی بازاریابی
  • تعریف ماموریت و چشم اندازها و ارزش ها
  • تهیه جدول SWOT-IFE-EFE-CPM
  • تعیین استراتژی ها (استراتژی تهاجمی .استراتژی تدافعی و…)
  • تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
  • تهیه Action Plan
  • روشهای تهیه بودجه بازاریابی

نکته: به خریداران ویدئو این وبینار 20 برنامه بازاریابی ( Marketing Plan) ایمیل خواهد شد. 

جهت دریاف ویدئو ویبنار به لینک زیر مراجعه کنید :

https://eseminar.tv/webinar/%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C

 

2 نظر در “وبینار طراحی برنامه بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *