دوره های آموزشی

گوگل ترندز چه بما می گوید ؟گوگل آنلتیکس چه به ما می گوید >سرچ کنسول چه به ما می گوید ؟

 

گوگل ترندز چه به ما می گوید ؟

گوگل ترندز به ما اطلاعات در مورد کلمات کلیدی جستجو شده در گوگل به کاربران می دهد .با استفاده از آن می توانید ببینید مثلا کلمه پفک در کدام شهرها ،چه مقدار ،و در چه بازه زمانی مورد جستجو قرار گرفته است

گوگل آنالتیکس چه به ما می گوید ؟

1. منابع ترافیک: نشان می دهد که بازدیدکنندگان از کجا می آیند (جستجوی ارگانیک، تبلیغات پولی، رسانه های اجتماعی، ارجاعات، و غیره)، به کسب و کارها کمک می کند بفهمند کدام کانال ها موثرتر هستند.

2. جمعیت شناسی کاربر: بینش هایی را در مورد سن، جنسیت و علایق کاربرانی که از سایت بازدید می کنند، ارائه می دهد و امکان استراتژی های بازاریابی هدفمند بهتر را فراهم می کند.

3. رفتار کاربر: Google Analytics نحوه تعامل کاربران با یک وب سایت، از جمله بازدید از صفحه، زمان صرف شده در صفحات، نرخ پرش و مسیرهای ناوبری را ردیابی می کند. این داده ها به شناسایی محتوای محبوب و سطوح تعامل کاربر کمک می کند

4. ردیابی تبدیل: به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا اهدافی را تعیین کنند (مانند خرید یا ثبت‌نام) و نرخ تبدیل را ردیابی کنند و بینش‌هایی در مورد عملکرد سایت از نظر دستیابی به اهداف ارائه دهند.

5. استفاده از دستگاه و فناوری: نشان می دهد که کاربران از چه دستگاه هایی (موبایل، دسکتاپ، تبلت) و مرورگرهایی استفاده می کنند و به بهینه سازی وب سایت برای پلتفرم های مختلف کمک می کند.

6. داده های جغرافیایی: اطلاعاتی را در مورد جایی که کاربران در آن قرار دارند ارائه می دهد که می تواند برای تلاش های بازاریابی محلی

گوگل سرچ کنسول چه به ما می گوید ؟

گوگل سرچ کنسول Google Search Console یک ابزار رایگان است که به شما کمک می‌کند تا عملکرد وب‌سایت خود را در نتایج جستجو گوگل ردیابی کرده و برای بهتر شدنشان برنامه‌ریزی کنید. سرچ کنسول گوگل اطلاعات ارزشمندی در مورد ترافیک وب‌سایت، عملکرد صفحه، رتبه‌بندی‌ها و موارد دیگر به شما ارائه می‌ دهد .

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *