بورس

نونوایی که تریدر حرفه ای بورس شد

نونوایی که تریدر حرفه ای بورس شد

علی یک نونوا  اهل کاشان است .او 25 ساله و مجرد است .علی  نمیدونست پولهایی که پس انداز کرده است را در کجا سرمایه گذاری کند .او با شنیدن تعریف از بورس در سال 1399 وارد بورس ایران شد ولی بیشتر پول خود را در ریزش سنگین بورس از دست داد.علی مانند خیلی ها عطای بورس را به لقایش بخشید .

چند سال گذشت.علی به یکباره یک تبلیغی دید بنام بورس به زبان ساده

به متن آگهی توجه کرد :نوشته بود بسته آموزشی کامل بورس با قیمت 99 تومان

(آموزش مقدماتی +تکنیکال مقدماتی +تکنیکال پیشرفته و تابلوخوانی در یک بسته آموزشی 12 ساعته با 6 کتاب pdf بورسی)

علی به شماره 09022502595 تماس گرفت و این بسته آموزشی را خرید و هر شب نیم ساعت را به تمرین به مباحث آموزشی که هر روز یاد می گرفت اختصاص می داد.

روزها می گذشت و هرروز علی مباحث بیشتری از تحلیل یاد می گرفت .بعد از یکسال گوش دادن به فایل آموزشی و هر شب نیم ساعت تمرین توانست خود به تحلیل نمادهای بورسی بپردازد .

علی اکنون یک تحلیلگر بورس است و هرروز با نوسانگیری توانسته است درآمد خوبی کسب کند . علی شغل خودرا ترک کرده و صاحب یک نونوایی در شهر خود شده است و آن را اجاره داده است و خود هر روز با یک لب تاب در خانه ای که خریده است به تحلیل بورس می پردازد.

علی هم مانند بقیه می توانست بورس را رها کند و به سمت آن برنگردد .ولی علت شکست خود در سال 1399 را نداشتن دانش تحلیل بورس تشخیص داد و این ضعف خود را با آموزش و تمرین به نقطه قوت تبدیل کرد .

آدم هایی هستند که فقط در بورس غر می زنند که نمیشه و…ولی در حالی که تنها 1 درصد سرمایه گذاران بورس دارای دانش تحلیل بورس هستند و تنها همان یک درصد از نوسانات بورس سود می برند و بقیه متضررین هستند . دربورس پول حدید وارد نمی شود بلکه یه عده باید ضرر کنند(آنها که دانش تحلیل بورس ندارند ) تا عده دیگر (تحلیلگران حرفه ای بورس )سود کنند .

تحقیق نشان می دهد هیچ تحلیلگر بورسی رازهای سرمایه گذاری موفق خود در بورس را به فرد دیگری نمی آموزد .چون برای رسیدن به این رازها زحمت بسیاری کشیده است و این رازها را با توجه به شخصیت خود کشف کرده است .

این را بدانید اگر به شما فردی بگوید فلان نماد بورس بخر سود داره .مطمن باش این نماد بین همه چرخیده است و سهامدار حقوقی این جریان را به راه انداخته تا تو و امثال تو بخرید و او سود کند و از بازار خارج شود .پس گول نخورید

متاسفانه یادگیری دانش تحلیل بورس آمپول ندارد باید این فیلم های آموزشی را ببینید و هرشب نیم ساعت تمرین کنید تا بعد یکسال حرفه ای شوید.

جالب است امثال علی (نونوا قبلی و تریدر حرفه ای فعلی) توانسته است موفق شود ولی افرادی کع تحصیلات بالاتر دیپلم ،لیسانس و فوق لیسانس و دکترا دارند علاقه به یادگیری تحلیل حرفه ای بورس ندارند و فقط دنبال این هستند یکی بهشون بگه فلان نماد بخر و…

نکته جالب اینکه مترجم یک کتاب بورسی در ایران فردی بوده که رشته او لیسانس برق بوده است و اکنون یکی از حرفه ای های بورس ایران است . فقط علاقه و شوق یادگیری می تواند شمارا موفق کند

فردی پیش یک استاد در تبت رفت و گفت می خواهم موفق شوم.استاد در تبت گفت برو سال بعد بیا .شاگر رفت و سال بعد اومد باز استاد گفت برو سال بعد بیا .تا چند سال ادامه داشت تا شاگر عصبانی شد گفت استاد چرا بمن دانش نمیدی ؟استاد سر شاگرد در اب کرد به نحوی که شاگرد در حالت خفگی دست و پا زد .وقتی سر شاگرد از آب بیرون آورد .استاد به شاگرد گفت در آب بدنبال چه بودی .شاگر گفت :هوا

استاد گفت هروقت به اندازه ای که در آب بدنبال هوا بودی دنبال علم و دانش بودی اونموقع می توانی موفق شوی

پول یک فلافل با  این بسته آموزشی برابر است ولی فقط خریدن این بسته آموزشی کفایت نمی کند ولی اگربعد از خرید خودرا مقید کردی هرروز نیم ساعت  تا یکسال تمرین کنی تا  .آنموقع تریدر حرفه ای بورس می شوید ودرآمد بورس به درآمد اولت تبدیل می شود . آنتونی رابینز می گوید تمرین مادر مهارت است.

…………………………………..

بورس 99 تومان برای 500 خریدار اول

بسته آموزشی بورس به زبان ساده

 

12 ساعت فیلم آموزشی شامل بورس مقدماتی +تکنیکال مقدماتی +تکنیکال پیشرفته و تابلو خوانی به همراه 6 کتاب pdf بورسی

 

قیمت :99 تومان برای 500 خریدار اول

 

(به محض رسیدن به 500 خریدار ، تخفیف بسته خواهد شد و با قیمت  499 هزار تومان به فروش خواهد رسید .پس سریع سفارش خود را با پیام به شماره واتساپ زیر ثبت کنید و محصول را دریافت کنید)

 

چنانچه از طریق درگاه سایت مشکل داشتید جهت دریافت به شماره واتساپ 95-025-25 -0902 پیام دهید و محصول را دریافت کنید

………………………………………

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *