گزارش اندازه بازارآجیل و خشکبار ایران
این گزارش توسط تیمی 2 نفره از دکترای بازرگانی گرایش بازاریابی تهیه شده است
تعداد صفحات این گزارش 235 صفحه می باشد .
گزارش اندازه بازارآجیل و خشکبار ایران در سه بخش به شرح زیر می باشد :
الف ) مندرجات گزارش تحلیلی اندازه بازار آجیل و خشکبار در ایران ( فایل pdf}
- مقدمه
- آشنایی کلی بااین کسب وکار وتحولات آن
- برخی از تحولات این کسب وکار
- نگاهی به تاریخچه آجیل و خشکبار در ایران و جهان
- اسامی شرکت های فعال در حوزه آجیل و خشکبار در ایران و جهان
- سهم بازار شرکت های فعال در حوزه آجیل و خشکبار ایران
- آشنایی عمومی با اطلاعات حوزه آجیل و خشکبار در ایران و جهان
- اطلاعات عمومی مرتبط با حوزه آجیل و خشکبار در ایران و جهان
- بررسی عوامل محیط بیرونی حوزه آجیل و خشکبار در ایران و جهان
- رفتار مصرف کنندگان آجیل و خشکبار
- استراتژی هاورفتار رقبا در این صنعت
- تحقیقات صورت گرفته مرتبط با آجیل و خشکبار
- تحلیل نقاط قوت،ضعف و فرصتها و تهدیدهای محیطی این کسب و کار(SWOT)
- تخمین و برآورد اندازه بازار این کالا در ایران (همراه با ذکر مبانی محاسبات ، فرمول ها و اعداد و ارقام مربوط به محاسبات و تخمین ها و برآوردها برای سال 1401 تا 1410 ، به همراه انجام تحلیل های آماری مرتبط)
- پارادایم ها، الگوها و مد ل های اصلی مرتبط با این کسب وکار
- روش های بازاریابی در حوزه آجیل و خشکبار ایران
- آمارهای جهانی مرتبط با آجیل و خشکبار ایران
- سایت ها و منابع اطلاع رسانی ایرانی و خارجی مرتبط با این کسب و کار
- منابع و مآخذ مورد استفاده درتهیه گزارش
ب) اطلاعات و آمار و ارقام مربوط به اندازه بازارآجیل و خشکبار ایران در ایران ( فایل اکسل )
ج) فایل نمایشی گزارش اندازه بازارآجیل و خشکبار ایران در ایران ( فایل پاورپوینت )
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.